Download Film Permata Hati (2017)


Berikut sinopsisnya:
Kebahagiaan hidup mereka sekeluarga mula tergugat selepas Aizuddin menerima panggilan telefon daripada sahabat beliau, Herman yang membawa perkhabaran tidak diduga apabila dimaklumkan bahawa beliau mempunyai seorang anak lelaki bernama Alexander hasil dari perhubungan sulit beliau yang terjalin singkat bersama Sandra, seorang wanita Eropah beberapa tahun yang lalu.
Gagah mengumpul segala sisa kekuatan dan kepercayaan yang tinggal, Sofea yang juga seorang mualaf bersama anaknya sedaya upaya cuba menerima kehadiran Alexander dalam hidup mereka. Masa berlalu dan hubungan mereka empat sekeluarga semakin rapat.
Namun begitu, kebahagiaan yang baru singgah teruji lagi tatkala undang-undang menuntut Alexander untuk pulang ke Eropah bagi menyempurnakan wasiat mendiang ibunya, Sandra, sekaligus menafikan permohonan Aizuddin untuk mendapatkan hak penjagaan ke atas anak lelakinya itu.

DOWNLOAD DISINI

Subscribe to receive free email updates:

1 Response to "Download Film Permata Hati (2017)"

  1. Agen Judi Online Terpercaya Dan Teraman Hanya Ada Di Lexusdomino.com Yang Memberikan Bonus "Tersebsar" Di Indonesia. Dan Juga Hanya Dengan 1 user Id Anda Dapat Memainkan Sebanyak 7 Game Dalam 1 Website.
    POKER
    DOMINO99
    CAPSA SUSUN
    ADU-Q
    BANDAR Q
    BANDAR POKER
    SAKONG

    ReplyDelete